چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۹
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
تعامل دو طرفه با مشتریان بانک ایران زمین، در شبکه های اجتماعی | چاپ |

بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمت در شبکه های اجتماعی از مشتریان خود دعوت می‌کند که جهت بهبود فرآیند پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر، در نظر سنجی تلگرامی این بانک شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، از این پس مشتریانی که عضو ربات هوشمند تلگرامی http://t.me/izbankbot هستند، می توانند پس از مراجعه به شعبه و دریافت خدمات، با شرکت در نظرسنجی تلگرامی نظر خود را در خصوص خدمت دریافت شده اعلام کنند.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه آنلاین است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است