بانک دی در مسیر بانکداری باز | | چاپ | |
بانک دی در راستای افزایش سرعت پاسخگویی به نیازهای متغیر کسبوکارها، شخصیسازی محصولات و خدمات، جذب افزایش وفاداری مشتریان و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، خدمات بانکداری باز ارائه خواهد کرد
به گزارش اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدعلی بخشیزاده؛ معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اعلام این خبر گفت: بانکداری باز که یکی از گرایشهای جدید و رو به گسترش بانکداری در جهان است می تواند پاسخگوی نیازهای معقول و کارشناسانه بازار و مشتریان در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه از طریق مشارکت بانک و سایر ذینفعان برای ارتقای خدمات بانکی در گسترهای از نوآوری باز باشد. |